کد خبر: ۳۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

نگاه گریت‌وال به بازارهای جهانی

شرکت گریت‌وال، که سازنده پرفروش‌ترین پیکاپ‌های چینی است از برنامه خود برای تقویت آمار فروش در بازارهای خارجی طی سال جاری خبر داد تا به این ترتیب بتواند بخشی از زیان‌های ناشی از پاندمی کرونا را جبران کند.
به گزارش خودروکار، سان‌گوانگ، معاون مدیرکل در دپارتمان بازاریابی بین‌المللی این شرکت در این باره گفت:« گریت‌وال بنا دارد تا امسال تعداد ۷۰ هزار دستگاه از وسایل‌نقلیه خود را در بازارهای خارجی به فروش برساند؛ درحالی‌که این رقم در سال گذشته برابر با ۶۵ هزار دستگاه بوده است.» این خودروساز چینی پیش‌تر اعلام کرد که انتظار دارد تا مجموع فروش وسایل ‌نقلیه آن در سال جاری به رقم ۰۲/ ۱ میلیون دستگاه افت کند در حالی که سال گذشته فروش گریت‌وال به ۰۶/ ۱ میلیون دستگاه نیز رسیده بود. سان افزود:« فروش بین‌المللی هم‌اکنون میزان ۷ درصد از کل فروش ما را به خود اختصاص داده است و شرکت بنا دارد تا این سهم را افزایش دهد.»


منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار