کد خبر: ۳۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

برگزاری مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سایپاپرس

کارکنان سایپاپرس با برگزاری مراسم عزاداری و نوحه خوانی در ماتم اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش به سوگواری پرداختند.
به گزارش خودروکار، همزمان با پنجمین روز ماه محرم، کارکنان سایپاپرس با برگزاری مراسم عزاداری و سینه زنی ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، ارادت و علاقه خود را به امام حسین(ع) و خاندان پاکش ابراز نموده و در مظلومیت آن امام همام به سوگ نشستند.

در این مراسم که با حضور سیداکبرهاشمی مدیرعامل سایپاپرس، اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران، رؤسای شرکت و جمعی از کارکنان همراه بود، حجت الاسلام و المسلمین سعیدیان از سخنرانان مطرح کشوری در سخنانی ضمن تشریح واقعه کربلا و فلسفه عاشورا، پشتکار و همت را از شاخصه های اصلی مسلمان واقعی و موجب پیشرفت وتوسعه جامعه دانست.

وی افزود: ما در واقعه عاشورا علاوه بر گریستن، باید در مورد آن تفکر و تعقل کنیم و از آن درس و عبرت‌های زیادی بگیریم که یکی از مهمترین آن درس ها، هدف و وسیله قرارندادن ابزارهای فراقانونی و غیرموجه برای رسیدن به مقاصد و اهداف دنیوی است.

وی در پایان یادآورشد: دین، قرار گرفتن همه ارزشها در کنار یکدیگر است و حقایقی محسوب می شود که بواسطه دستورات اهل بیت(ع) به ما رسیده و تمام شئونات فردی و اجتماعی جامعه را اصلاح می کند.

در این مراسم کربلایی مهدی سعیدی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در ذکر مصیبت شهادت حضرت اباعبد الله الحسین (ع) و یاران باوفایش به مداحی و نوحه سرایی پرداخت.


انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار