 به گزارش خودروکار، ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر 
تهران در گفتگو با  خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هر 
ساله بالغ بر 4 هزار تاکسی به سن فرودگی می رسند و اگر در سال 4 هزار تاکسی
 هم نوسازی شود عدد 17 هزار تاکسی فرسوده هیچ تغییری نمی کند.
به گزارش خودروکار، ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر 
تهران در گفتگو با  خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هر 
ساله بالغ بر 4 هزار تاکسی به سن فرودگی می رسند و اگر در سال 4 هزار تاکسی
 هم نوسازی شود عدد 17 هزار تاکسی فرسوده هیچ تغییری نمی کند.وی افزود: از ابتدای سال جاری بالغ بر 2 هزار تاکسی مدرن و معمولی نوسازی شده است که در صورت همکاری بانکها امیدواریم روند نوسازی در سال جاری ادامه داشته باشد.
معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران، بیان کرد: در حال حاضر خودروهای تولید داخل که تحویل تاکسیرانان در طرح نوسازی شده سمند EF7 ، پژو 405 و آریو تاکسی است که آریو تاکسی یک خودرو با استاندارد های روز دنیا محسوب شده و دنده اتوماتیک است.
ابراهیمی در پایان عنوان کرد: خودروهای مدرن در ناوگان تاکسیرانی به 800 دستگاه رسیده است که این تاکسی ها هیوندا اکسنت، تویوتا کمری و رنو است.