کد خبر: ۳۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
با امضای تفاهم نامه:

توسعه همكاری ميان ايپكو و شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ايران

مركز تحقيق، طراحی و توليد موتور ايران خودرو (ايپكو) با امضای تفاهم نامه‌ای با بخش پژوهش شركت ملی پخش فرآوردهای نفتی ايران، توانمندی ها و تجارب خود در زمينه فن‌آوری های نوين سوخت و آلاينده‌های زيست محيطی را در اختيار اين شركت قرار می دهد.
به گزارش خودروکار، مسعود علیزاده مدير پژوهش و فن‌آوری هاي شركت  ايپكو در این‌باره گفت: براساس اين تفاهم‌نامه، همكاری هاي مشتركی در زمينه طرح‌های تحقيقاتی و توسعه فن‌آوری بين اين دو شركت در دستور كار قرار می گيرد.

وی اظهار کرد: تقویت و توسعه همکاری‌ با هدف دسترسی و به‌کارگیری دانش فنی و فن‌آوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه­‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای شرکت از اهداف این تفاهم‌نامه است.

مدير پژوهش و فن‌آوري‌هاي ايپكو افزود:‌ استفاده از تجارت ايپكو در خصوص سوخت سي.ان.جي و خدمات تجهيزات آزمايشگاهي اين شركت از سوي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران از ديگر زمينه‌های همكاری است.

به گفته وی، برگزاری دوره‌ها و كارگاه‌های آموزشی ، مسايل مربوط به كاهش آلايندگی زيست محيطی و همكاری در مورد پايان‌نامه‌های تحصيلات تكميلی دانشجويان در رشته‌های مرتبط با انواع سوخت دراين تفاهم‌نامه مورد تاكيد طرفين قرار گرفته است.

مدير پژوهش و فن‌آوری های ايپكو در عين حال از همكاری مشترك در زمينه چاپ مقاله و كتاب بين دو شركت خبر داد و افزود: شناسايی نيازهاي اين دو شركت در زمينه‌های پژوهشی نيز در اين تفاهم نامه مدنظر قرار گرفته است.

علي‌زاده ابراز اميدواري كرد: اين تفاهم‌نامه در زمينه سبد سوخت و تنوع سبد سوختی و كاهش آلاينده‌ها دستاوردهای مفيدی داشته باشد.


منبع: ایکوپرس

انتهای پیام/



 

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار