یکپارچهسازی دسترسی به نقشههای الکتریکی محصولات؛
گام مهم شرکت ایساکو در راستای تسریع ارائه خدمات به مشتریان ایرانخودرو
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) با اتمامِ پروژه «یکپارچهسازی دسترسی به نقشههای الکتریکی» (IDEA) گام بلند دیگری در راستای تسریع ارائه خدمات و افزایش رضایت مشتریان خود برداشت.
به گزارش خودروکار، عبدالرضا امیدی ضمن اعلام این خبر در این خصوص گفت: نقشههای الکتریکی الفبای عیبیابی و ابزار مهم تعمیرکاران و کارشناسان فنی در خصوص برق انواع خودرو است و در این پروژه همکاران ما موفق شدند با ایجاد ارتباط سیستمی بین نقشههای الکتریکی و شماره شاسی هر خودرو، دسترسی تعمیرکاران به نقشه برقی خودروها را فراهم کنند.
معاون مهندسی و کیفیت ایساکو افزود: پیش از این، تعدد نقشههای شماتیک الکتریکی که حاصل تنوع محصولات تولیدی گروه صنعتی ایرانخودرو بود، گاها باعث بروز مشکلاتی برای تطبیق نقشه برق خودرو و عیبیابی و در نهایت طولانیتر شدن زمان تعمیرات و ... میشد.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر کارشناسان فنی با وارد کردن شماره شاسی هر خودرو در سیستم جدید، به راحتی به نقشه الکتریکی آن دسترسی داشته و با سرعت، سهولت و اطمینان کامل به رفع عیوب برقی خودرو خواهند پرداخت.
امیدی در خصوص دستاوردهای این پروژه بزرگ به «کاهش زمان تعمیرات»، «کاهش تعویض اشتباه قطعات»، «افزایش دقت و سرعت عیبیابی» و «امکان افزایش ظرفیت پذیرش خودرو» در نمایندگیها اشاره کرد.
معاون ایساکو تشریح کرد: سيستم نوین، علاوه بر افزايش دقت و صحت عيبيابي، مسير تشخيص و رفع ايرادات الکتريکي هر خودرو را به طور متوسط 12 دقيقه کاهش ميدهد و این پروژه با توجه به سهم تعميرات الکتريکي در پذيرش نمايندگيها، سالانه حدود 250هزار ساعت کاهش زمان تعميرات و يا افزايش سهم پذيرش را در پی خواهد داشت.
وی در پایان گفت: اقدامات اصلاحی از این دست، با هدف تسریع و تسهیل خدمترسانی در مجموعه خدمات پس از فروش برنامهریزی و اجرایی میشود و امیدواریم بهبود فرآیندها و روالها، شرکت ایساکو را به شکل روزافزون به این مهم نزدیکتر کند.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/