اینفینیتی نسبت به رقیبان لوکس آلمانی مانند ب ام و که می تواند در یک ماه دو برابر این برند فروش داشته باشد یا برندهای لوکسی مانند لکسوس تویوتا که سالانه حداقل دو برابر فروش دارد، فاصله زیادی دارد.
فروش سالانه اینفینیتی بر مبنای سال به سال چهار درصد در آمریکا که بزرگترین بازار این برند است، رشد کرد و به بیش از ۱۳۸ هزار و ۳۰۰ دستگاه رسید و در چین با سه درصد افزایش، ۴۱ هزار و ۵۹۰ دستگاه بود.
بر اساس گزارش رویترز، اینفینیتی در دسامبر ۲۷ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو در سراسر جهان فروخت.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/