کد خبر: ۳۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

محصولات مدیران خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 5 ، دوستدار محیط زیست

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین صادر کننده خودرو در بخش خصوصی کشور در راستای ارزش گذاری بر منافع اقتصاد ملی و مسئولیت اجتماعی خود نسبت به مباحث زیست محیطی محصولات خود را با استاندارد آلایندگی یورو5 عرضه می کند.
به گزارش خودروکار، این روزها  بحث داغی پیرامون، استانداردهای آلایندگی خودروهای داخلی و ضرورت اخذ استاندارد یورو 5 مطرح است که بسیاری از خودروسازان را به چالش کشیده و با واکنش سازمان محیط زیست روبرو شده است.


بحث کنترل مصرف سوخت ، آلایندگی هوا کلان شهرها ، معظلات مهم  اقتصادی و زیست محیطی کشور است که به تعامل بیشتر با صنعت خودروسازی در ارائه و تولید محصولات مدرن تر و به روزتر نیازمند است.

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین صادر کننده خودرو در بخش خصوصی کشور در راستای ارزش گذاری بر منافع اقتصاد ملی و مسئولیت اجتماعی خود نسبت به مباحث زیست محیطی محصولات خود را با استاندارد آلایندگی یورو5 عرضه می کند ، خودروهای ام وی ام در حال حاضر در بسیاری از بازارهای جهانی ( روسیه- برزیل ، شیلی ، مصر و.بسیاری بازارهای دیگر..) عرضه میشوند که هریک دارای استانداردهای آلایندگی خاص هستند.

 در سال های اخیر محصولات مدیران خودرو با بهره گیری از مرکز بسیار پیشرفته تحقیق و توسعه این شرکت در کشور چین با بهره گیری از مهندسان نامدار اروپایی توانسته در زمینه نیرو محرکه خودروها ( کاهش مصرف سوخت ، کاهش آلایندگی و افزایش بهره وری ) پیشرانه های مناسب و با کیفیتی را تحت امتیاز شرکت به نام اتریشی AVL  تولید کنند. 



انتهای پیام/



روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار