کد خبر: ۳۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

امضای قرارداد صادرات محصولات ماشین‌سازی تبریز به سوریه

معاون مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد: قرارداد صادرات محصولات این شرکت به ارزش ۲۶ میلیون دلار به سوریه امضا ءشد.
به گزارش خودروکار، حبیب عباسپور در دوازدهمین نشست هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی آذربایجان شرقی در محل شرکت ماشین سازی تبریز، اظهار کرد: ۱۰ میلیون دلار دیگر نیز به این قرارداد افزوده می شود.  

وی افزود: اکنون تولیدات این شرکت از ۶ تا هفت دستگاه ماشین فرز و تراش به ۱۷ تا ۱۸ دستگاه در هفته رسیده و حقوق کارکنان نیز پرداخت شده و بدهی ها تسویه شده است.  

عباسپور با بیان اینکه در دوره جدید تلاش می کنیم ماشین سازی را به جایگاه واقعی خود برسانیم، اظهار کرد: در حال حاضر ۷۳۵ نفر در این شرکت اشتغال دارند و تولید ماشین تراش سی. ان. سی، دستگاه فرز، مته و سایر دستگاه های تراش از جمله تولیدات ماشین سازی تبریز است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده که منجر به صادرات شده است.  

وی ادامه داد: چندی پیش تولیدات ماشین سازی تبریز به کشورهای آلمان، ترکیه، عراق و ارمنستان نیز صادر شده که دقت و کیفیت بالای تولیدات شرکت را نشان می دهد.  

گروه ماشین سازی تبریز با بیش از ۵۰ سال قدمت یکی از بزرگترین کارخانه‌های شهر تبریز واقع در قراملک و تولیدکننده انواع ماشین‌های صنعتی همانند انواع ماشین‌ابزار، کمپرسورهای صنعتی، پمپ‌های آب، الکترو موتور، لیفت تراک، انواع موتورهای دیزلی، ماشین های تراش و فرز، انواع مته، قطعات ریخته و دستگاه‌های سی ان سی است.

این کارخانه در سال های اخیر به دلیل واگذاری های نادرست با مشکلات متعددی در مسیر فعالیت خود مواجه بوده است.


منبع: ایرنا

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار