کد خبر: ۲۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

صعود خودروساز آلمانی در آمریکا

بنابر آمارهای اعلامی، فروش خودروهای شرکت آلمانی ب ام‌و در ماه گذشته میلادی، افزایش ۴/ ۹ درصدی را در بازار آمریکای شمالی تجربه کرده است.
به گزارش خودروکار، ب ام‌و به تازگی اعلام کرده که موفق شده در این بازار ۲۵ هزار و ۴۴۰ دستگاه خودرو طی اکتبر سال جاری میلادی به فروش برساند. این در حالی است که این رقم برای اکتبر ۲۰۱۸، ۲۳ هزار و ۲۶۲ دستگاه بوده و موجب ثبت افزایش ۴/ ۹ درصدی شده است. 

همچنین رشد فروش خودروهای این برند در ایالات‌متحده ۸/ ۳ درصد اعلام شده است. در طول اکتبر گذشته، خودروهای اسپرت ب ام‌و در بازار ایالات متحده آمریکا ۵۷ درصد از کل حجم فروش آن را تشکیل دادند.

از میان خودروهای موجود در بازار آمریکا که فروش آنها روندی صعودی و رو به رشد را تجربه کرده، می‌توان به ب ام و X۳ با ۳/ ۱۸ درصد رشد سالانه و X۵ با ۶/ ۲۷ درصد رشد سالانه و X۵ با رشدی اندک، اشاره کرد.

برنارد کاهنت، مدیر ارشد اجرایی شرکت ب ام و در منطقه آمریکای شمالی، در این خصوص خاطرنشان کرد: از آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی تاکنون این شرکت ۴۰ مدل خودروی جدید به بازار این منطقه تزریق کرد که با محبوبیت و استقبال از سوی مشتریان مواجه شد.

وی افزود: ما همچنین قصد داریم در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس که قرار است در اواخر ماه جاری میلادی برگزار شود، مدل‌های جدیدتری به خصوص در بخش الکتریکی عرضه خواهیم کرد.


منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار