کد خبر: ۲۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

بیش از ۱۱ هزار اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین عملیاتی شده است

رئیس سازمان راهداری‌ و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار دستگاه ناوگان اتوبوسی برای جابه‌جایی زائران در بازگشت از سفر اربعین، آماده‌سازی و عملیاتی شده‌اند، گفت: ۲۵۰ گشت‌ راهداری در محورها حضور دارند و به صورت ۲۴ ساعته به هم‌وطنان خدمات‌رسانی می‌کنند.
به گزارش خودروکار، عبدالهاشم حسن‌نیا در جلسه با بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور افزود: در حال حاضر بالغ بر ۲۵۰ گشت‌ راهداری در محورها حضور دارند و به صورت ۲۴ ساعته به هم‌وطنان خدمات‌رسانی می‌کنند. همچنین بیش از ۱۱ هزار دستگاه ناوگان اتوبوسی به منظور جابه‌جایی زائران در بازگشت از سفر اربعین، آماده‌سازی و عملیاتی شده‌اند. ​

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده براساس پیش‌بینی سفرهای رفت زائران از مرزها، تعداد ناوگان مورد نیاز در بازگشت زائران آماده‌سازی شده و تعدادی در پایانه‌ها مستقر هستند و تعدادی هم در مسیر اعزام به پایانه‌ها هستند.

حسن نیا بیان اینکه با بهره‌گیری از سامانه سپهتن، عملکرد ناوگان اتوبوسی به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود، افزود: با این امکان، مدیریت حمل و نقلی بر روی ناوگان اتوبوسی انجام می‌شود و از طریق تماس و ارسال پیامک به رانندگانی که غیرفعال هستند، هماهنگ شده و به پایانه‌های مورد نظر اعزام می‌شوند.


منبع:ایرنا


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار