بنابراین گزارش، حضور مدیر عامل ایرانخودرو و نظارت بر اجرای چنین
طرحهایی جزو اقدامات کمسابقه در این گروه صنعتی بوده و ماحصل آن دلگرمی
هموطنان و کارکنان این شرکت به پیشرفت مجموعه خواهد بود.
این گزارش حاکی است، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو نیز در
این سفر، مقیمی را همراهی میکرد و ضمن ارتباط مستقیم با مشتریان و مسئولین
نمایندگیهای حاضر در طرح، دستور اقدامات اصلاحی که باعث تسریع در روند
خدمترسانی میشود را صادر کرد.
مقیمی در حاشیه این سفر گفت: هموطنان گرامی در صورت نیاز به هر گونه خدمات
در حین این سفر معنوی، میتوانند با مرکز پاسخگویی ایرانخودرو به شماره
096440 تماس گرفته و یا از طریق اپلیکیشن ایساکو، از خدمات این شرکت
بهرهمند شوند.
وي در ادامه گفت: یکی از مشکلات عمده عزیزان هنگام بازگشت از کشور عراق در
سالهای اخیر، فراموشی موقعیت پارک خودرو در پارکینگهای منطقه، به دلیل
وسعت چندین کیلومتری آن بوده که خوشبختانه با تعبیه امکانی جدید در
اپلیکیشن ایساکو، سعی شد این مشکل زائرین نیز مرتفع شود. افزوده شدن این
گزینه امکان ثبت و ذخیره محل پارک خودرو را بر روی نقشه، فراهم میسازد و
کاربر میتواند با استفاده از آن، محل پارک خودروی خود را «مسیریابی» و یا
محل پارک را از طريق نرمافزارهای پیامرسان، ايميل و ... با دیگران به
اشتراک بگذارد.
گفتنی است شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایرانخودرو، هر
سال طرحهای مختلف خدماتی را در ایام خاص سال همچون تعطیلات نوروزی، مراسم
ارتحال امام، تعطیلات عید سعید فطر، تعطیلات تابستانی، خدمترسانی به
زایرین اربعین حسینی(ع) و ... را به منظور رفاه حال مشتریان این شرکت
برگزار میکند و مدیران ارشد این شرکت با نظارت مستقیم بر اجرای طرحها،
سعی در ارائه خدماتی با کیفیت و استاندارد به ذینفعان خود دارد؛ اما حضور
مقیمی در این دوره از بازدیدها، نشان از اهمیت بیش از پیش حوزه خدمات پس از
فروش در نگاه مدیر عامل گروه صنعتی ایرانخودرو دارد.
در پایان شایان ذکر است، حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو در طرح «خیمه
زدیم راه را...» با در اختیار داشتن نزدیک به 100 نمایندگی و فروشگاه مجاز،
1360 اکیپ امداد جادهای، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی، موتورسوار، امدادگر
بالینی، امدادگر حمل، سرویس اتوکلیک و کانکس به صورت کامل، آماده ارائه
خدمات به زایرینی است که با خودروی شخصی به سمت مرزها حرکت کردهاند.
انتهای پیام/