کد خبر: ۲۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
نايب ریيس هيات مديره ايران خودرو:

روش های جديد مالی ايران خودرو درهفته آينده اعلام می شود

نايب ریيس هيات مديره ايران خودرو گفت: درحال تدوين برنامه ای هستيم تا منابع جديدی براي زنجيره توليد خودرو تامين شود که مطالعاتی انجام شده و در هفته آينده اعلام خواهيم كرد.
به گزارش خودروکار، حسن وفادار گفت: مديرعامل گروه صنعتی ايران خودرو پروژه فوری براي تامين سرمايه در اين شركت تعريف كرده است ،‌وضعيت موجود و نقدينگی و راه هايی را كه درحال حاضر براي ورود نقدينگی به زنجيره توليد خودرو داريم شناسايي كرده ايم و درحال تدوين برنامه ای هستيم تا منابع جديدی براي زنجيره توليد خودرو تامين شود.

وی با بیان این که مطالعاتی انجام شده و در هفته آينده اعلام خواهيم كرد كه از چه طريقی مي توانيم به صنعت خودرو كمك كنيم، افزود: روش های تامين مالی در ايران خودرو تغيير خواهد كرد،‌ضمن اين كه طبق برنامه های مقيمی مديرعامل ايران خودرو ارتباط با دانشگاه نه تنها از بعد صنعت بلكه از بعد اقتصادی هم تقويت خواهد شد.

وفادار ادامه داد: از اين طريق هم از نظر تخصصی و هم از نظر مطالعاتی مشكلاتی كه در صنعت خودرو وجود دارد قابل حل خواهد بود.

نايب ریيس هيات مديره ايران خودرو اظهار کرد: تا چند ماه آينده تعهدات معوق ايران خودرو به روز خواهد شد و برنامه ها را به گونه ای انجام خواهيم داد كه تا پايان سال تعهدات معوقی نداشته و پاسخگوی مشتريان نيز باشيم.

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار