کد خبر: ۲۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفت و گو با خودروکار خبر داد:

افتتاح بزرگترین واحد تولید خودروهای تجاری در مشگین شهر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بزرگترین واحد تولید خودروهای تجاری، تا یک ماه دیگر با حضور رییس جمهور در مشگین شهر افتتاح می شود.
ولی ملکی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با خبرنگار خودروکار عنوان کرد: بزرگترین واحد تولید خودروهای تجاری در مشگین شهر با سفر رییس جمهور به اردبیل و  با حضور ایشان تا یک ماه دیگر افتتاح می شود.

او افزود: سرمایه گذاران قریب به  500 هزار میلیارد تا 1000 میلیارد تومان در این واحد تولیدی نیز هزینه کرده اند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: اولین فاز تولید  این واحد تولیدی  کامیون  و کشنده اکسور  خواهد بود و دقیقا این خودرو همان طراحی بنز  و همچنین قوای محرکه آن  همانند بنز است.

ملکی در مورد تامین نیازهای تولید نیز  این کشنده تاکید کرد: خوشبختانه در این زمینه اقدامات لازم انجام شده و هیچ تهدیدی هم وجود ندارد.


او در مورد قیمت این خودرو نیز بیان کرد: قیمتی که  این خودرو عرضه خواهد شد 40 درصد زیر قیمت نمونه خارجی وارداتی و یا  حتی مونتاژی آن است.


پیشتر اعلام شده بود که كارخانه كامیون سازی مشگین شهر نخستین كارخانه موجود در كشور است كه تمام قطعات آن تولید داخل خواهد بود و راه اندازی این واحد بزرگ تولیدی نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه داشته و به ظرفیت عظیمی برای منطقه و كشور تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/




روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار