به گزارش خودروکار، اقدامی که بهزعم او برای سبقت گرفتن از مرسدسبنز، رقیب آلمانی خود امری حیاتی است. علاوهبر اینکه طی پنج سال گذشته، بیامو در فروش محصولاتش از مرسدسبنز عقب مانده است، سر و کله تسلا نیز در بازار خودروهای لوکس پیدا شده و در فروش خودروهای برقی، بیامو را جا گذاشته است.
زیپس در نطقی انگیزشی گفت: «به جای سرزنش شرایط کنونی، چشمانداز سیاسی و افت تقاضای جهانی، برخورداری از یک روحیه مثبت به ما کمک میکند تا فرصتهایی برای ما ایجاد شود. فلسفه ما باید اینگونه باشد که هرچقدر شرایط سختتر شد باید روشهای نوآورانه نیز افزایش یابد.»
او ادامه داد: «نیازی نیست در هر زمینهای پیشگام باشیم، اما باید بسیار بهتر از رقبای خود عمل کنیم.»
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/