کد خبر: ۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

نمایشگاه موتور سیکلت MOTOBIKE 2017

فروش بلیت نمایشگاه موتورسیکلت استانبول آغاز شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار،بنابر اعلام مسئولان این نمایشگاهِ اوراسیایی، پروسه ی فروش بلیت های  2017 Eurasia Motobike expo استارت خورد  و استانبول در سال آینده ی میلادی پذیرای علاقه مندان به دنیای موتور سیکلت و دوچرخه خواهد بود.



Eurasia Motobike expo اولین و تنها نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت در ترکیه است. این نمایشگاه از تاریخ 23 لغایت 26 فوریه 2017 در محل مرکز نمایشگاه های استانبول برگذار می شود و پذیرای علاقه مندان به موتور سیکلت خواهد بود.



در این نمایشگاه همچون هر سال، جدیدترین تکنولوژی های دنیای موتور سیکلت،  جدیدترین مدل های موتور سیکلت، دوچرخه و لوازم جانبی در معرض نمایش علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

در سال گذشته  با شرکت 255 شرکت کننده، در مجموع 116148 بازدید کننده از چهار گوشه ی دنیا از نمایشگاه 2016 Eurasia Motobike expo دیدن به عمل آوردند.



نمایشگاه امسال motorbike قدری متفاوت تر از سال های گذشته برگذار خواهد شد و چیزی ورای یک نمایشگاه  معمولی است، چرا که  امسال علاوه بر در معرض قرار گرفتن جدیدترین محصولات موتور سیکلت و دوچرخه، در طول برگذاری نمایشگاه، سمینار ها و کارگاه های آموزشی نیز برگذار خواهد شد.

از اکنون بلیت های این نمایشگاه با قیمت های 15، 20 و 30 لیره ای  در سایت فروش بلیت  biletix.com قابل تهیه است.

منبع:  motosiklet.net
ترجمان:  فاضل سوری

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار