یکهتازی فراری در بازار خودروهای لوکس
شرکت فراری سهماهه نخست سالجاری فروش دو هزار و ۶۱۰ دستگاهی داشته است که ۴۸۲ دستگاه بیشتر از بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۱۸ بوده و نشاندهنده افزایش قابلتوجه ۲۳ درصدی در فروش این خودروساز لوکس است.
به گزارش خودروکار، البته مهمترین خودرویی که بر افزایش فروش فراری تاثیر گذاشته ارزانترین محصول این برند یعنی «پورتوفینو» است. فروش کلی محصولات هشت سیلندر فراری رشد ۶/ ۳۰ درصدی داشته درحالیکه محصولات ۱۲ سیلندر نیز رشد ۱/ ۴ درصدی را تجربه کردهاند. در تمامی بازارها نیز رشد قابلتوجه فروش فراری گزارش شده است.
فروش این خودروساز در آمریکا رشد ۵/ ۲۶ درصدی داشته درحالیکه افزایش فروش فراری در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا برابر با ۶/ ۹ درصد بوده است. منطقه آسیا-اقیانوسیه نیز رشد ۳/ ۲۹ درصدی فروش را شاهد بوده است.
فروش فراری در چین، هنگکنگ و تایوان فوقالعاده بوده و افزایش ۲/ ۷۹ درصدی را بر جای گذاشته است. درآمد این شرکت نیز در سهماهه نخست سالجاری با افزایش فروش قطعات و پیشرانهها بیش از پیش بهبود یافته است؛ بهطوریکه درآمد خالص این برند در این بازه زمانی افزایش ۹۴۰ میلیون یورویی یا بهعبارتی ۱/ ۱۳ درصدی داشته است.
منبع:ایسنا
انتهای پیام/