کد خبر: ۲۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

درخواست اورژانس درباره سوخت آمبولانس‌های دیزلی

قائم مقام اورژانس کشور از مشکلات موجود در تأمین سوخت خودروهای دیزلی اورژانس گلایه کرد.
به گزارش خودروکار، سیف - قائم مقام اورژانس کشور در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، به کاهش نور و همچنین شرایط استراحت در ۳۰ کیلومتری شهرها اشاره کرد و گفت: امیدوارم این مسئله که در وقوع حوادث رانندگی تأثیرگذار است، حل و فصل شود.

وی به فرایند ترخیص آمبولانس‌های اورژانس از گمرک نیز اشاره کرد و گفت: این فرایند بیش از یک سال به طول انجامید و در حال حاضر نیز از بین ۴۰۰ دستگاه آمبولانس حدود ۱۳۰ دستگاه را ترخیص کرده‌ایم.

در ادامه این نشست، حسن نوری، معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور نیز با بیان اینکه ۵۶ درصد مجروح شدگان تصادفات در نوروز امسال مربوط به حوزه شهری بوده است، گفت: باید در بحث کاهش تصادفات در حوزه شهری نیز اقدامی جدی صورت گیرد.

نوری نیز با اشاره به فرایند طولانی شدن ترخیص آمبولانس‌ها از گمرک اظهار کرد: درخواست ما از پلیس این است که تا زمان شماره‌گذاری این آمبولانس‌ها امکان بکارگیری آنها در طرح سلامت تابستانی را بدهند.

وی از مشکل تأمین سوخت برای آمبولانس‌ها انتقاد کرد و گفت: اعزام مصدومان توسط آمبولانس‌ها به مراکز درمانی ۱۱.۴ درصد کاهش داشته است.




انتهای پیام

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار