وی در حوزه خدمات امدادی نیز از استقرار بیش از 100 پایگاه امداد در سطح کشور و اجرای طرح امداد نوروزی از تاریخ 27/12/97 الی 17/1/98 خبر داد و گفت: برای کسب رضایت مشتریان میتوان به گسترده شدن شبکه امداد خودرو، توزیع مناسب سبد قطعات یدکی بین نمایندگیهای کشیک، برنامهریزی برای بازرسی و نظارت در طول ایام تعطیلات و برگزاری دورههای آموزشی متعدد در تمامی سطوح خدمات پس از فروش اشاره کرد.
از آنجائیکه شرکت کرمان موتور با ارائه سه برند متفاوت، سهم زیادی از بازار خودرو کشور را به خود اختصاص داده، بالطبع خدمات پس از فروش نیز میبایست همگام با آن گسترش یابد. در همین راستا شاکری از راه اندازی تعمیرگاه مرکزی هیوندای از ابتدای اردیبهشت 98 خبرداد و اضافه نمود فعالیت این تعمیرگاه مرکزی میتواند کمک شایانی به سرعت و کیفیت خدمات رسانی به محصولات هیوندای نماید.
وی ضمن تأکید مجدد در خصوص عدم استفاده از قطعات بیکیفیت در
بازار، مشتریان را به مراجعه به نمایندگیهای مجاز کرمان موتور دعوت
نمودند.
شاکری در پایان اعلام نمود که شرکت خدمات و تجارت بم خودرو
علیرغم تمامی مشکلات موجود، برنامهریزی لازم را در خصوص تأمین قطعات یدکی
محصولات کرمان موتور انجام داده تا در سال 98 در این حوزه کمبودی وجود
نداشته باشد.
انتهای پیام/