وي افزود: با برنامهريزيهاي انجام شده، نمايندگيهاي منتخب سايپا در سراسر كشور آماده خدمت رساني به مشتريان در طرح امداد نوروزي هستند.
پناهی گفت: وظيفه شبكه خدمات پس از فروش سايپا در ايام نوروز، ايجاد اطمينان خاطر براي مشتريان در سفرهاي نوروزي است و با توجه به حجم سفرهاي نوروزي، تمامی پايگاه ها و واحدهاي امدادي در جادههاي سراسر كشور به مشتريان خدمات ارائه ميدهند.
مديرعامل سايپا يدك كيفيت در خدمات را اصل اساسي و مهم در جلب رضايت مشتريان دانست و گفت: شبكه خدمات پس از فروش با تمام توان در تلاش است بهترين خدمات را در كوتاهترين زمان ممكن به مسافران نوروزي ارائه کند.
وي ادامه داد: در اين طرح 11 دفتر منطقهاي و 20 انجمن صنفي نمايندگيها وظيفه كنترل و نظارت بر عملكرد نمايندگيها و واحدهاي امدادي را بر عهده دارند و در مجموع بيش از 6 هزار نفر از نيروهاي انساني گروه سايپا در تلاش هستند تا آرامش و اطمينان خاطر را در ايام نوروز براي مشتريان فراهم كنند.
پناهي همچنين به همكاري امداد خودروسايپا با پليس راهور ناجا، اورژانس، هلال احمر و ساير نهادهاي مرتبط در ستاد سفرهاي نوروزي اشاره كرد و گفت: در سايه اين همكاريها قطعا مشتريان گروه سايپا لحظات خوبي را در جادهها تجربه خواهند كرد.
وي همچنين از مشتريان گروه
سايپا خواست در صورت بروز مشكل در حين سفر، با شماره 096550 تماس بگيرند و
از سپردن خودروي خود به امداد خودروهاي متفرقه پرهيز كنند تا متحمل
هزينههاي گزاف و صدمات ناشي از تعميرات غير استاندارد نشوند
منبع: سایپا نیوز
انتهای پیام/