کد خبر: ۱۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
مدیرعامل سایپا عنوان کرد؛

دپو قطعات خودرو سایپا تا پایان سال/ آمریکا همه دنیا نیست

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از دپو قطعات خودرو این شرکت تا دی ماه ۹۷ خبر داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار ، محسن جهرودی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم معرفی جدیدترین محصول سایپا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز اظهار کرد: به زودی رونمایی و معرفی این خودرو در حضور مقامات کشور صورت میگیرد.

او در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی تاثیر تحریم های آمریکا بر صنعت خودروسازی و در نهایت فعالیت گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به تحریم های امریکا ، اکنون رویکرد بر تمرکز داخل است و تولید خودرو ایرانی جدید نیز در همین راستا صورت می‌گیرد، ضمن اینکه آمریکا تمام دنیا نیست و ایران نیز کشوری با تمدن بزرگ و با تجربه است که در گذشته نیز سابقه تحریم داشته است.

مدیرعامل سایپا همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر تامین قطعات خودرو های این گروه خودروسازی افزود: قطعات مورد نیاز تا پایان سال جاری تامین شده است. سایپا از ابتدای سال و قبل از خروج دولت پیمان شکن آمریکا از برجام، شرایط را پیش بینی و با تشکیل ستاد تدابیر ویژه قطعات مورد نیاز را تامین کرده است.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا همچنین در باره ادامه فعالیت سیتروئن در ایران بیان کرد: در حال حاضر سیتروئن خبری برای خروجش اعلام نکرده اما فعلا فعالیتش در ایران را تعلیق کرده است.

 او تاکید کرد: اکنون سایر خودروها همچون چانگان و تیبا ۲ در سایت سایپا کاشان تولید می شوند.

جهرودی همچنین درباره ادامه حضور کیا در ایران و همکاری با سایپا اظهار کرد: به دنبال راهکار هایی برای ادامه همکاری هستیم.رنو با وجود تحریم ها رنو از ایران خارج نشده بلکه فعالیتش را کاهش داده است که این امر نشان دهنده خرد رنو بوده و پیام خوبی دارد. گرچه حجم تامین قطعات محصولات رنو کاهش یافته است، اما این شرکت اعلام کرده از ایران خارج نمی شود.








انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار