به گزارش خبرنگار خودروکار شرکت خودروسازی دی اس فرانسه که از سال 2014 میلادی به عنوان برندی مستقل از گروه خودروسازی پژو-سیتروئن فرانسه فعالیت خود را آغاز کرده است، روز به روز بر تعداد نمایندگیهای رسمی خود در سراسر دنیا می افزاید و با معرفی سالیانه یک محصول جدید چشم به رونق کسب و کار خود در بازارهای جهانی خودرو دارد. شرکت دی اس از سال 2014 میلادی تا به امروز از 7 محصول تحت عناوین DS 3، DS 4، DS 4S، DS 5،DS 5LS ، DS 6، DS 7 Crossback رونمایی کرده است بیش از 340 نمایندگی فروش محصول در سراسر جهان تاسیس کرده است.
شرکت خودروسازی دی اس فرانسه در 6 ماه نخست امسال با فروش 31 هزار و 745 دستگاه خودرو در سراسر جهان، موفق به بهبود آمار فروش خود و ثبت رشد 14 درصدی در مقایسه با همین برهه زمانی در سال 2017 میلادی شده است. البته آمار فروش دی اس در بازه زمانی نزدیک تر و سه ماهه نشان از رشد 34 درصد دارد. بزرگترین بازارهای دی اس در جهان به ترتیب به کشورهای فرانسه، انگلستان، اسپانیا، آلمان و چین تعلق دارد.
دی اس با عرضه محصول DS 7 Crossback موفق به تسریع روند رو به رشد خود شده است و این محصول به مدت سه ماه متوالی در صدر پرفروش ترین شاسی بلندهای پرمیوم فرانسه جای گرفت. نکته قابل توجه پیرامون این خودرو انتخاب 68 درصدی بالاترین سطح تجهیزانی آن از سوی خریداران است.
فروش محصولات دی اس در نیمه نخست امسال در بازار اروپا با رشد 25 درصدی همراه بوده و رقم فروش 26 هزار 326 دستگاهی را برجای گذاشته که البته در سه ماه دوم سال این رشد به میزان 43 درصد گزارش شده است. این خودروساز فرانسوی با گشایش روزانه یک نمایندگی فروش در اروپا، تعداد نمایندگی های خود در قاره سبز را به 260 نمایندگی رسانده است.
دی اس در نیمه نخست امسال در کشور فرانسه رشد 20 درصدی و میزان فروش 13 هزار و 400 دستگاهی برای سومین ماه پیاپی به عنوان چهارمین برند پرمیوم پرفروش فرانسه شناخته شد. دی اس همچین در بازار اسپانیا رشد 26.3 درصدی، در بازار آلمان رشد 28.7 درصدی و در بازار ایتالیا و انگلستان به ترتیب 6.1 و 24.3 درصد رشد را تجربه کرده است.
فروش دی اس در آفریقا و خاور میانه کاهش 32 درصدی را به ثبت رساند و تنها 593 دستگاه خودرو از مدلهای دی اس در این مناطق به فروش رسیده است.
مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otomobilgazetesi.com
انتهای پیام/