کد خبر: ۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸

شانسی دوباره برای احیای فولکس

فولکس‌واگن به منظور احیای برند فولکس از نسخه به روزرسانی شده گلف هاچ‌بک رونمایی کرد. گلف پرفروش‌ترین خودروی فولکس‌واگن به‌شمار می‌رود.
به گزارش خودروکار، برند فولکس‌واگن سال‌هاست که از هزینه‌های بالای نیروی کار و هزینه‌های توسعه آسیب دیده است و به همین دلیل باید سوددهی خود را افزایش دهد. این در شرایطی است که رسوایی تقلب این شرکت در میزان انتشار گازهای آلاینده نیز میلیاردها یورو برای این برند هزینه داشته است.

 تغییراتی که در نسل هفتم گلف صورت گرفته است، مانند داشبورد، کاملا دیجیتالی و با استفاده از تکنولوژی کنترل سیستم‌های سرگرمی و اطلاعات با حرکات بدن، برای بهبود رقابت‌پذیری این مدل بوده است. از زمان عرضه گلف در سال 1974 تاکنون 33 میلیون دستگاه از این خودرو در سراسر جهان به‌فروش رفته است. هربرت دایس، مدیر اجرایی فولکس‌واگن می‌گوید: «برند ما با چالش‌های بزرگی رو به رو است.»

منبع:دنیای اقتصاد

انتهای پیام/
برچسب ها: فولکس واگن
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار