کد خبر: ۱۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
مدیران خودرو اعلام کرد:

بازار دست دوم چری و ام وی ام رونق یافت

یکی از بزرگترین دغدغه های خریداران خودروهای چینی همواره این بوده است که این خودروها بازار دست دوم مناسب نداشته و با افت قیمت زیاد روبرو می شوند. و شاید همین امر گاها خریداران محافظه کار را از خرید این محصولات منصرف می کرد.
به گزارش خودروکار، از دلایل مهم افت قیمت بازار خودروهای چینی ، شرایط فروش منعطف و اقساطی این خودروها بود که عموما خریداران را تشویق به خرید محصول از شرکت مادر می کرد و همین امر افت قیمت بازار دست دوم این محصولات را به همراه داشت.

یکی از موفق ترین شرکت های چینی که همواره  محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده ، شرکت مدیران خودرو است که با محصولات ام وی ام و چری به عنوان قدیمی ترین خودروساز چینی ، در حال حاضر بالاترین سهم بازار خودروهای چینی را در کشور دارد.

با توجه به افزایش تقاضا برای محصولات مدیران خودرو و انتقال بار بازار خودروهای وارداتی به برخی محصولات مدیران خودرو میزان تقاضا به یکباره به نظر میرسد افزایش بسیاری پیدا کرده و با بسته شدن شرایط اقساطی رویکرد بازار به این محصولات نیز تغییر عمده ایی داشته است و با مطالعه سایت هایی که قیمت بازار را اعلام می کنند شاهد افزایش قیمت برخی محصولات پر طرفدار چون تیگو7 هستیم.  همچنین شرایط حاضر بازار و سیاست جدید فروش مدیران خودرو بر روی قیمت دست دوم  سایر محصولات این شرکت نیز تاثیر مثبتی را داشته است.

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار