کد خبر: ۱۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
از سوی کرمان موتور:

النتراهای پیش فروش شده تعیین تکلیف شد

شرکت کرمان موتور، نماینده رسمی محصولات هیوندای در ایران دو روش پیشنهادی خود برای تعیین تکلیف النتراهای پیش فروش شده را عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، با خروج امریکا از برجام و اعمال سری جدیدی از تحریم ها، تولید النتراهای ساخت شرکت کرمان موتور به ناچار متوقف شد. این مهم هرچقدر ناراحت کننده اما از عهده کرمان موتور خارج است و چاره ای جز پذیرش توقف تولید این محصول محبوب در ایران وجود ندارد.

از این رو این شرکت طبق ماده 24 قراداد پیش فروش، مشتریانی که نسبت به ثبت نام پیش فروش این خودرو اقدام کرده بودند را از این اتفاق آگاه کرده است و دو راه پیشنهادی پیش پای آن ها گذارده است تا النتراهای پیش فروش شده تعیین تکلیف شوند.

شرکت کرمان موتور در روش اول به مشتری پیشنهاد می دهد که النترا خود را به یکی از بهترین محصولات تولیدی این شرکت مانند سانتافه تبدیل کند. در روش دوم نیز مشتری می تواند با انصراف از قرارداد، وجه خود را با سودی فراتر از سود مشارکت عنوان شده در قرارداد فروش باز پس گیرد.

مشتریانی که در پیش فروش خودرو النترا شرکت کرمان موتور ثبت نام کرده بودند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی های مجاز شرکت کرمان موتور تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار