کد خبر: ۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰

هشدار سازمان حمایت به خریداران خودروهای وارداتی

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از هموطنان خواست به هنگام خرید خودروهای وارداتی از داشتن گارانتی و ‏وارانتی آن اطمینان حاصل کنند.

به گزارش خودروکار،سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام کرد: ‏ ارایه گارانتی و وارانتی خودروی وارداتی اجباری است.
این سازمان در ادامه آورده که یکی از عمده‌ترین اهداف صدور دستورالعمل ساماندهی واردات ‏خودرو، جلوگیری از ورود خودروی فاقد گارانتی به کشور است، بنابراین انتظار می رود محصولات وارداتی، دارای ضمانت ارایه خدمات پس از فروش تعهد شده ‏توسط شبکه نماینده رسمی باشند.
طبق اطلاعیه سازمان حمایت، در غیر این صورت تلقی این است که خودروی مذکور فاقد اصالت لازم از حیث مواردی نظیر دارا بودن ‏استاندارد یورو 2 به جای یورو 5، کار کرده ، تغییرات غیر استاندارد در سیم کشی خودرو ، عدم تطابق آپشن‌های اعلامی با آپشن های واقعی است.
سازمان حمایت در ادامه اطلاعیه خود عنوان کرده که به کلیه خریداران و مصرف کنندگان خودروهای وارداتی که تمایلی به تامین خودرو از طریق ‏شبکه نمایندگان رسمی ندارند، توصیه می‌ شود در هنگام خرید از ‏واردکنندگان فاقد نمایندگی رسمی، حتما" از شرایط خدمات پس از فروش خودرو و همچنین وجود کارت گارانتی خودرو آگاهی ‏و اطمینان حاصل کنند.  این سازمان از مشتریان خواسته تا از خرید خودروهای فاقد کارت گارانتی اکیدا خودداری کرده و مراتب شکایت خود را با تلفن 124 در میان بگذارند.‏/انتهای پیام


روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار