کد خبر: ۱۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
خودروکار گزارش می دهد؛

BYD S7 به زودی در ایران/کارمانیا به استانداردهای 85 گانه پیوست

مدیرعامل کارمانیا از عرضه خودرو بی وای دی S7 با استاندارد های 85 گانه در بازار ایران خبر داد .
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت کارمانیا امروز طی مراسمی با دعوت از مشتریان و اصحاب رسانه اولین سری از سدان های مدل F3 را به مشتریان تحویل داد.

در کنفرانس خبری این مراسم؛ پویا سالاری شریف مدیرعامل کارمانیا اظهار کرد: 20 درصد داخلی سازی محصولات در سری اول صورت گرفته است و برای 30 درصدی شدن آن تا پایان سال در حال تلاش هستیم و بعد از آن این فرایند افزایشی خواهد بود.

او ادامه داد: ظرفیت تولید کارمانیا 3.5 برابر شده و امسال به 20 هزار دستگاه رسیده است.  همچنین پیش بینی می شود امسال با  تولید 3 محصول S7 S6 و F3به تولید 10 هزار دستگاه برسیم و حتی قرار است خودروی   S7 هم با استانداروهای 85 گانه به زودی عرضه شود.

سالاری افزود: تولید S6  همچنان به موازات S7 ادامه دارد.

او در رابطه با افزایش قیمت F3  خاطر نشان کرد: این افزایش قیمت تنها به دلیل  تغییر و روند رو به رشد در نرخ ارز بوده  و حتی افزایش دستمزد نیز لحاظ نشده است. همچنین چون استانداردسازی خودرو باعث توقف تولید شده بود افزایش قیمت ناگهانی انجام شد در غیر این صورت افزایش قیمت گام به گام و به موازات نرخ ارز انجام می شود.

مدیرعامل کارمانیا ادامه داد: خودرو F3 با گیربکس اتوماتیک در حال طی مراحل تست است و احتمالا تا پایان سال پیش فروش آن آغاز خواهد شد. همچنین در نمونه اتوماتیک شاهد افزایش حجم موتور خواهیم بود.

 سالاری در مورد قیمتS7 عنوان کرد:  قیمت S7 نیز حدود 160 میلیون خواهد بود.

او در پایان خاطر نشان کرد: شرکت BYD پیرو سیاست های کشور چین است و تا زمانی که این کشور با ایران در ارتباط است مشکلی در زمینه مبادلات نخواهیم داشت.



انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار