کد خبر: ۱۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
خودروکار گزارش می دهد؛

4 عدد شگفت انگیز خودرویی در هفته گذشته/ از جانشین نیسان 370Z تا سرعت ونوم F5

اعداد بسیاری هر روز در دنیای خودروها جا به جا می شود اما بعضی از این اعداد بسیار شگفت انگیز هستند و توجه زیادی را به خود جلب می کنند. این هفته به سراغ یک خبر جدید از آستون مارتین خواهیم رفت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در این گزارش هفتگی قصد داریم مهمترین اعدادی که در طول هفته گذشته، بیشتر مورد توجه رسانه ها و کارشناسان خودرویی قرار گرفته از جمله رکوردهای جابه جا شده، خودروهای جدید، میزان تولید یا وزن یک خودرو را بررسی کنیم.

310


شورولت سیلورادو 2019 به زودی رونمایی خواهد شد و قدرت باورنکردنی 310 اسب بخار در اختیار خواهد داشت. این قدرت ماورایی از پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ بیرون می اید. این پیشرانه که به ظاهر ضعیف تر است قدرت بالاتری از مدل قبلی 4.3 لیتری V6 قدرت تولید می کند.

2020


یکی از بهترین خودروهای تاریخ نیسان با نام Z370 شناخته می شود که به سلطان دریفت نیز معروف است. نسل آینده این خودرو احتمالا سال 2020 وارد بازار می شود و چهره احتمالی آن توسط طراحان خودرو بازسازی شده است. این خودرو احتمالا تلفیقی از ماکسیما و آلتیما خواهد بود.

480


هنسی با جدیدترین محصول خود قصد دارد به رکورد سرعت 480 کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو که ونوم F5 نام دارد 1600 اسب بخار قدرت تولید می کند و در سال 2019 برای ثبت یک رکورد جدید وارد پیست خواهد شد.

3


آستون مارتین ولکان، خودروی مسابقه ای و خاصی که آستون مارتین به تازگی معرفی کرده است برای حضور در مسابقات جانبی له مانس آماده می شود. در حال حاضر 3 آستون مارتین برای حضور در این مسابقات آماده شده اند که پیش از مسابقات 24 ساعته برگزار خواهد شد.  

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : Motor1.com

انتهای پیام/
برچسب ها: خودروکار
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار