کد خبر: ۱۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
خودروکار گزارش می دهد؛

دی اس 7، دومین خودرو پرفروش دی اس / نمایندگی تهران در صدر پرفروش ها

مدیر عامل شرکت خودروسازی دی اس فرانسه از میزان فروش و برنامه های در دست اجرا این شرکت سخن به میان آورد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مدیرعامل شرکت دی اس، زیر مجموعه لوکس پژو-سیتروئن، همزمان با حضور در پکن و مهیا شدن این شرکت برای حضور در نمایشگاه بین المللی خودرو پاریس، از قیمت دی اس 7 در بازار اروپا  گرفته تا میزان فروش این محصول تا به امروز و برنامه های پیش رو دی اس سخن گفت.

ایوز بونفونت- مدیرعامل دی اس در خلال نمایشگاه بین المللی خودرو پکن از حضور نخستین خودرو تمام برقی دی اس در نمایشگاه خودرو پاریس خبر داد و در ارتباط با قیمت فروش مدل «DS 7 Crossback» از برابر قیمت آن با مدل آئودی Q3 سخن به میان آورد.



مدیر عامل دی اس در ارتباط با برنامه های پیش رو این شرکت گفت: 7 محصول جدید در دست ساخت داریم که شامل 3 خودرو کراس اوور، 3 خودرو سدان و 1 هاچبک جدید می شود و قصد داریم هرساله یکی از این محصولات را معرفی و به بازار عرضه کنیم. ما در تکاپو برای عرضه سریع محصولاتمان در سراسر جهان هستیم و تلاشمان بر این است که هر محصول جدیمان تنها ظرف 6 ماه به تمامی نمایندگی هایمان در اقصی نقاط دنیا ارسال شود.



ایوز بونفونت همچین از عرضه نسخه ای پلاگین هیبرید از محصول DS 7  تا سال آینده  و به دنبال آن تولید نسخه تمام برقی این محصول نیز خبر داد و از مدل DS 7  به عنوان دومین خودرو پرفروش دی اس با تعداد فروش 3 هزار 169  یاد کرد. مدیر عامل  دی اس همچین نمایندگی فروش تهران را به عنوان پرفروش ترین نمایندگی در زمینه فروش مدل DS 7 با فروش بیش از 140 دستگاه خودرو معرفی کرد.







مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com
انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار