کد خبر: ۱۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

تولید رسمی هاوال در بهمن موتور آغاز شد+فیلم

مدیرعامل بهمن موتور گفت: ظرفیت تولید بهمن موتور به 120هزار دستگاه افزایش خواهد یافت و هاوال رسما" در خط تولید بهمن موتور قرار گرفت.
به گزارش خودروکار، حمیدرضا داودزاده مدیرعامل بهمن موتور به بهانه آغاز تولید و  فروش SUV  هاوال H2 اظهار کرد: گریت وال موتور یکی از بزرگترین خودروسازی ها در کشور چین است و امروزه دنیا آن را به عنوان خالق برند هاوال می شناسد، آمار و ارقام این شرکت به نحوی است که رکورد فروش بیش از یک میلیون دستگاه  SUV را تجربه کرده است.

او افزود: باید این نکته را هم بدانید که رکورد فروش SUV های هاوال تنها مختص به  بازار چین نیست و طی فعالیت خود توانسته به بیش از 30 کشور دنیا صادر کند و به  بازارهای معتبر دنیا همچون آرژانتین، استرالیا، نیوزلند، شیلی، اکوادور،  روسیه، بولیوی، آذربایجان، گرجستان، امارات، عربستان ، عمان، نیوزلند،آفریقای جنوبی راه یابد. 

مدیرعامل بهمن موتور ادامه داد:  امروز بهمن به عنوان یکی از شرکت های شناخته شده در ایران از سال گذشته رسما" همکاری خود را با این برند قدرتمند شروع کرده است و نگاه بهمن برای ادامه با هاوال قطعا نگاه بلند مدتی خواهد بود و برای کسب سهم بازار قابل توجه در بخش های مختلف قیمتی در بازار برنامه جامعی خواهیم داشت. 

داودزاده در مورد خط تولید هاوال در ایران تصریح کرد: خط تولید شرکت بهمن موتور ظرفیتی بالغ بر تولید 70 هزار دستگاه خودرو را در حال حاضر داراست و در نظر دارد این ظرفیت را تا سال 1401 به 120 هزار دستگاه برساند. تولید هاوال H2 از اسفند ماه سال گذشته به صورت آزمایشی آغاز شده است و در حال حاضر نیز به صورت روزانه تولید این محصول در حال افزایش می باشد . خط تولید از امکانات و تکنولوژی پیشرفته ای در بخش ED، رنگ ، مونتاژ، تست و ... بهره می برد و  تجهیزات و تکنولوژی های جدیدتری نیز با سرعت زیاد در حال جایگزینی و اضافه شدن به خط می باشد. جهت تولید با کیفیت تر محصول نیز تیمی متشکل از مهندسین بهمن و هاوال روزانه در خط مونتاژ کل فرایند را نظارت و بازرسی می کنند. هاوال H2 مراحل آخر تست های تایید کیفیت خود را نیز طی کرده است.

مدیرعامل بهمن موتور در ادامه افزود: هاوال به عنوان پرفروش ترین برند در بزرگترین بازار خودرو دنیا گزینه مناسبی برای ادامه همکاری خواهد بود. با هاوال برنامه بلند مدتی خواهیم داشت. پس از معرفی و فروش H2 ، برنامه معرفی خودروی SUV هاوال H9  به عنوان یک آفرود واقعی قدرتمند را  خواهیم داشت. و  در نیمه دوم سال نیز خودروی جذاب هاوال H6  پرفروش ترین SUVچین و مدعی در سطح جهانی  را به بازار عرضه خواهیم کرد. ما برنامه داریم تولید هاوال در ایران را طی دو سال آتی به بیش از 25000 دستگاه سالانه برسانیم و با قیمت رقابتی، محصول باکیفیت و برتری نسبت به رقبا سهم قابل توجهی از بازار رو به دست بیاوریم.

داودزاده در پایان خاطر نشان کرد: گروه بهمن با بیش از 65 سال سابقه در کنار تولید محصولاتی با کیفیت ، خدمات پس از فروش گسترده ای را همچون سابق ارائه خواهد داد تا مشتریان گرامی هیچ نگرانی در خصوص خدمات پس از فروش و تامین قطعات نداشته باشند و همچنان از خرید خود بسیار راضی باشند. گارانتی خودروی هاوال H2 نیز سه سال 100 هزار کیلومتر همراه با یک سال سرویس دوره ای رایگان می باشد.






انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار