کد خبر: ۱۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
خودروکار گزارش می‌دهد؛

چرا میتسوبیشی در استرالیا موفق است؟

میتسوبیشی در سه ماه اول سال با فروش 12 هزار و 735 دستگاه، سومین برند پر فروش در خودرو های شاسی بلند بود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت میتسوبیشی موتور استرالیا به دلیل کم بودن تنوع در زمینه خودروهای سواری و کم بودن تعداد شاسی بلند ها بر خلاف تمامی به روز رسانی های اخیر، مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

با این حال، ارزش محور این شرکت 15 درصد نسبت به سال پیش افزایش داشته است.

این جایگاه پایین تر از هیوندای و بالاتر از فورد، نیسان و هولدن است.

این شرکت در ماه مارچ، با هشت هزار و 810 دستگاه و سهم 7.3 درصد بازار، نسبت به هیوندای عملکرد بهتری داشته است. این ماه، پرسود ترین ماه مارچ طی سال‌های گذشته برای این شرکت بود.



میتسوبیشی در سه ماه اول سال با فروش 12 هزار و 735 دستگاه، سومین برند برای خودرو های شاسی بلند بود. با توجه به این آمار، این شرکت از مزدا و تویوتا عقب تر و از نیسان جلوتر است.

پرفروش ترین خودرو این بازه زمانی ترایتون (شش  هزار و 536 دستگاه) بود. خودرو پرفروش بعدی شاسی بلند کوچک ASX است که 14 درصد از اوتلندر، پاجرو اسپرت و لنسر فروش بیشتری داشته است.

خبر خوب برای میتسوبیشی موتور استرالیا این است که مدل اکلیپس کراس جدید از زمان عرضه و بدون لطمه زدن به رکورد ASX، بیش از هزار و 603 دستگاه فروش داشته است. سهم این شرکت از بازار در زمینه خودرو های شاسی بلند کوچک، 19.1 درصد است.

مدل موفق بعدی دیگر در سه ماه اول سال، پاجرو بود. فروش مدل میراژ با افت 57 درصدی  یه 248 رسیده است، در حالی که رقیب قدری مانند کیا پیکانتو دارد.

نکته مهم در زمینه موفقیت میتسوبیشی این است که اگر محصولات قیمت مناسبی داشته باشند، همیشه خریدار دارند.


مترجم خودروکار: پرستو مهدی قلیخان
منبع: CarAdvice
انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار