کد خبر: ۱۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
گزارش ارزیابی کیفی خودروها در بهمن ماه 96؛

ستاره های کیفی روی دوش کدام خودروهای داخلی نشست؟

بر اساس گزارش بهمن ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروهای پژو ۲۰۰۸، نیومزدا ۳ و گرند ویتارا، در سطح قیمتی ۲ خودروهای کیا سراتو و هیوندای ۲۰i ، خودروی ۳۰ B، رنو ساندرو ، تندر۹۰ پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، و پارس تندر با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.
به گزارش خودروکار، بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در بهمن ماه ۱۳۹۶ تعداد 92 هزار و 110 دستگاه خودرو تولید شد که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد.

خودروهای تولیدی کشور در بهمن ماه، شامل ۴۲ مدل خودرو درگروه سبک و ۱۰ مدل در گروه سنگین است.

در ادامه جدوال مربوط به تولیدات خودروهای سواری سبک و سنگین آمده است:

گروه سبک

۱- بخش وانت:

در این بخش در سطح قیمتی ۲، خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

۲- بخش سواری:

در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروهای پژو ۲۰۰۸، نیومزدا ۳ و گرند ویتارا، در سطح قیمتی ۲ خودروهای کیا سراتو و هیوندای ۲۰i ، در سطح قیمتی ۳ خودروی ۳۰ Bو در سطح قیمتی ۴، رنو ساندرو ، تندر۹۰ پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، و پارس تندر با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.



جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش سواری  


 




جدول مقایسه سطوح کیفیت-گروه سبک








گروه سنگین:

۱- بخش باری:

در این بخش، خودروهای کامیونت ایسوزو K75NPR، کامیون ولوو باری۴۶۰ FM، کامیون ولوو کمپرسی ۴۶۰FMX، کامیون ایسوزو  M75NPR، کشنده ولوو ۵۰۰FH، کشنده اسکانیا ۴۱۰G وکشنده ولوو ۴۶۰FM ، با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

۲- بخش مسافری:

در این بخش، تنها خودروی تولیدی، اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال است.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سنگین




جدول مقایسه سطوح کیفیت-گروه سنگین




انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار