کد خبر: ۱۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
وزیر صنعت معدن و تجارت عنوان کرد؛

97 درصد برنامه های خودرویی به نتیجه رسید/ پیش بینی تحقق 1500 میلیارد تومان برای مشوق های صادراتی

جلسه شورای سیاستگذاری و نظارت بر صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به میزبانی ایران خودرو در محل شرکت ساپکو برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، محمد شریعتمداری،  وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه شورای سیاستگذاری و نظارت بر صنعت خودرو اظهار کرد: قریب به ۹۷ درصد برنامه هدف گذاری شده سال ۹۶ در حوزه خودرو به نتیجه رسید و دستاوردهای خوبی داشتیم، به موضوع کیفیت خودرو و استانداردها در سال ۹۷ باید توجه جدی شود.

او ادام داد: در آستانه سال ۹۷  از همکاری های نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن و اقتصادی مجلس برای پیشبرد اهداف صنعت و معدن تشکر می کنم.

شریعتمداری اظهار کرد: پیش بینی منابع برای نوسازی و بهسازی صنعت کشور و اختصاص یارانه برای نرخ سود تسهیلات اعطایی از نکات قابل توجه بودجه ۹۷ است که بارقه های امید را دل صنعتگران بوجود اورده است.

او افزود: توجه به مشوق های صادراتی قدم خوبی دیگری در بودجه ۹۷ است و ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مشوق های صادراتی پیش بینی شده است.

وزیر صنعت معدت و تجارت تصریح کرد: تحرک بخشی به ایدرو و ایمیدرو با اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان از مجموعه منابع مورد مطالبه این دو سازمان توسعه ای از دولت از دستاوردهای مهم بودجه ۹۷ است.


انتهای پیام/


روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار