کد خبر: ۱۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

شرکت آسمان اسامی سرنشینان هواپیمای سانحه دیده را تایید نکرد

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: اسامی سرنشینان هواپیمای اِی تی آر200 (ATR72-200) که برخی از پایگاه های خبری آن را به عنوان جانباختگان حادثه منتشر کرده اند، مورد تایید این شرکت نیست.
به گزارش خودروکار، «محمد تقی طباطبایی» افزود: شرکت هواپیمایی آسمان اکنون در حال بررسی آخرین اطلاعات مسافرانی است که با این هواپیما از تهران عازم یاسوج شده اند.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان بیان کرد: اسامی منتشره در سایت ها مسافرانی بوده اند که در فهرست مربوطه به ثبت رسیده و ممکن است در زمان سوار شدن مسافران به این هواپیما تغییراتی در آن به وجود آمده باشد.

وی گفت: شرکت آسمان پس از تایید این اسامی، آن را در پایگاه اینترنتی خود اعلام خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، با دستور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی مسئول تشکیل ستاد بررسی سانحه سقوط هواپیمای شرکت آسمان شد.

بر اساس این دستور، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ماموریت یافت با حضور و تشکیل ستاد بررسی سانحه در سازمان هواپیمایی کشور، ضمن مدیریت، پیگیری و انجام هماهنگی های لازم جهت خدمات امدادی، علل حادثه سقوط هواپیمای شرکت آسمان را به سرعت گزارش کند.

یک فروند هواپیمای 200 - 72 ای. تی. آر شرکت هواپیمایی آسمان که صبح امروز از تهران عازم یاسوج بود در 120 کیلومتری سمیرم با 66 سرنشین و کادر پروازی سقوط کرد؛ نیروهای امدادی به منطقه اعزام شده اند اما به دلیل بدی شرایط جوی در منطقه، کار امدادرسانی و جست و جو با تاخیر انجام می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار