کد خبر: ۱۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
گزارش «خودروکار» از دومین نمایشگاه خودرو تهران (74)؛

ابتکار خلاقانه از «کارمانیا»/ غرفه BYD منقش به «سی-انکپ» + تصاویر

شرکت خودروسازی کارمانیا، سازنده‎ی خودروهای BYD در ایران، با ابتکاری جالب پا به نمایشگاه خودرو تهران گذاشته است.
به گزارش خبرنگار خودرو، دومین نمایشگاه خودرو تهران، آخرین روز از خود را سپری می کند و در غرفه‎ی شرکت کارمانیا یکی از جذاب‎ترین بخش ها، خودرویی است که به واسطه‎ی برش های روی بدنه و باز بودن کیسه های هوا، امنیت بالای خودروهای BYD چین را به نمایش گذاشته است.



همچنین بر روی دیواره غرفه کارمانیا، لوگوی موسسه چینی بررسی امنیت خودرو  «C- NCAP»دیده می شود که بی ارتباط با خودرو مذکور نیست.

شرکت خودروسازی BYD چین، به لطف رعایت استاندارهای ایمنی در خودرو S6 ، موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP شده است و این خودرو، اولین شاسی بلند از یک تولیدکننده چینی به شمار می رود که 5 ستاره ایمنی دریافت کرده است.








شایان ذکر است که موسسه EURO NCAP یکی از معتبرترین مؤسسات درزمینه‎ی تست تصادف است که در سال 2009، موضوع ایمنی و استاندارد بودن هر خودرو را در 4 بخش ایمنی بزرگ‌سالان، کودکان، عابران پیاده و تجهیزات ایمنی مورد آزمایش قرارداده و بسته به نوع نتیجه‌ی تصادف، از 1 تا 5 ستاره‌ی ایمنی به آن خودرو تعلق می‌گیرد. چنین سازمانی در کشورهای دیگر همچون استرالیا و نیوزیلند (A NCAP) و امریکای لاتین نیز وجود دارد (L NCAP) و در  چین نیز با نام  (C-NCAP) به فعالیت مشغول است.





انتهای پیام/


روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار