کد خبر: ۱۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
«خودروکار» گزارش می‎دهد؛

نسل جدید «پژو 508» در راه است

مدل پژو 508 پس از گذشت 7 سال از عرضه‎ی نخستین نسل، در شرف پوست اندازی بوده و گمانه زنی ها در این باره به اوج رسیده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، تقریبا وقت به روز رسانی خودروی سدان شرکت پژو فرانسه فرا رسیده است و مدل پژو 508 پس از گذشت  7 سال از تولید در آستانه ارائه دومین نسل از خود است و کارشناسان پیش از اعلام رسمی پژو از قریب الوقوع بودن این بروز رسانی سخن می‎گویند.

پیش‎بینی ها از این حکایت دارد که نسل دوم پژو 508 از کانسپت معرفی شده در سال 2014 تحت نام «Exalt» الهام خواهد گرفت و با این اوصاف نسل بعدی از پژو 508 دارای ظاهری کوپه مانند و تهاجمی تر خواهد بود و تصویر پیش طراحی شده از نسل بعدی آن به خوبی نشان دهنده تغییرات طراحی بدنه و قسمت جلویی خودرو است.



درباره‎ی پلتفرم و گزینه های پیشرانه نیز، پلتفرم EMP2 و گزینه های پیشرانه‎ی 1.6 لیتری دیزل و بنزینی و حتی 2 لیتری دیزل پیش بینی شده است.

همچنین بخش داخلی خودرو نیز از تغییرات مبرا نخواهد بود و گفته می‎شود محیط داخل خودرو علی الخصوص داشبورد و کابین راننده شباهت های زیادی با مدل پژو 5008 خواهد داشت و از فناوری i-cockpit بهره خواهد برد. فناوری i-cockpit، طراحی جدید و نوآورانه پژو برای کابین خودرو است که با به ارمغان آوردن موقعیت ارگونومیک برای راننده کمک می کند تمام توجه او به جاده معطوف شود و موقعیت صفحه نمایش  تمام اطلاعات مورد نیاز راننده را بدون اینکه چشم او از جاده برداشته شود، به او نشان می‎دهد.



با این اوصاف باید منتظر نشsت و دید که شرکت پژو در قبال پیش‎بینی ها و تفسیرهای مطرح شده از سوی کارشناسان خودرو چه عکس العملی نشان می‎دهد و برای عرضه‎ی دومین نسل از این سدان نسبتا پیر خود چه برنامه هایی در چنته دارد. بدون شک مباحث و پیش‎بینی های پیرامون نسل دوم از مدل 508، شرکت پژو را به اطلاع رسانی برنامه های خود برای این سدان ترقیب خواهد کرد.

شایان ذکر است که ایران‎خودرو با همکاری شرکت ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو- پژو )، از تیر ماه امسال شرایط فروش نقدی پژو 508 اتوماتیک را آغاز کرده و این سدان به سبد محصولات ایران‎خودرو اضافه شده است.




مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: yenimodelarabalar.com
انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار