کد خبر: ۱۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

برنامه ویژه نیسان برای مشتریان جوان

تولید وانت‌های تیتانِ شرکت نیسان خریداران جوان‌تر را هدف قرار داده است.
به گزارش خودروکار، تیتان در حال جذب درصد بالاتری از خریداران است و با اتخاذ رویکردی طنزآلود و جذاب به تلاش برای هدف قرار دادن خریداران جوان‌تر نیز ادامه می‌دهد.

این کمپین جدید همراه با شوخی «اسب‌های تنبل» را معرفی می‌کند تا با برخورد طنزآلود نسبت به تبلیغات سنتی وانت‌ها، آگاهی مشتریان جوان‌تر را نسبت به خط جدید وانت‌های پیکاپ تیتان افزایش دهد.

ویژگی‌های نیسان تیتان عبارت‌اند از: موتور بنزینی ۵۶۰۰ سی‌سی استاندارد Endurance® V8 با ۳۹۰ اسب بخار قدرت و وارانتی سپر تا سپر ۵ ساله یا تا ۱۰۰۰۰۰ مایل کمپین جدید تیتان نیسان، کاری کاملاً نوین و مجزا در مقایسه با لحن جدی و رقابتی سایر تبلیغاتی است که اغلب برای وانت‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد، چراکه این شرکت از طنز برای جذب بیشتر خریداران میان‌سال تا جوان استفاده می‌کند؛ دو گروه جمعیتی کلیدی که تیتان اخیراً سهم بازار بزرگ‌تری را نسبت به رهبران این بخش در آن‌ بخش‌ها داشته است.

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار