کد خبر: ۱۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

لوگوی تازه برای لوکس های ب ام‌و

ب ام‌ و قصد دارد خودروهای بسیار لوکسش را با لوگوی تازه عرضه کند.
به گزارش خودروکار، همزمان با معرفی مدل‌های بسیار لوکس ب ام‌ و در نمایشگاه‌های خودروی پاییزی در سراسر جهان، نشان تجاری سیاه و سفید تازه ب ام‌و نیز به علاقه‌مندان این برند معرفی شده ‌است.

این نشان تجاری که نخستین بار در نمایشگاه فرانکفورت در معرض دید عموم قرار گرفت، بناست بر تارک گران‌ترین مدل‌های ب ام‌و بدرخشد که از آنها با عنوان خودروهای «الیت» یا نخبه یاد می‌شود. این خودروها امکانات و قابلیت‌های منحصر به‌ فردی دارند و ب ام‌و ادعا می‌کند تجربه‌ای متمایز برای صاحبان خود رقم خواهند زد.

تمامی مدل‌های سری 7، خودروهای کوپه و سقف تاشوی سری 8، رودستر آی8 و شاسی‌بلند ایکس7 در این گروه جای می‌گیرند. این‌ مدل‌ها به جای نشان آشنای آبی و سفید ب ام‌و، با نشان جدید روانه بازار خواهند شد. هیلدگارد ورتمان، معاون ارشد برند بی‌ام‌و، در این خصوص گفت: «این هویت بصری تازه، مخاطبان ب ام‌و را بیشتر به خود جلب خواهد کرد.»

منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار