کد خبر: ۱۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛

تصاویر لو رفته از پرچمدار سدان‌های "ب ام و"

ب ام و سری ۷ که به عنوان پرچمدار خودروهای لوکس این کارخانه شناخته می‌شود، مدت طولانی نیست که وارد بازار شده اما تصاویر جدید نشان می‌دهد ب ام و به دنبال تغییر دادن چهره این خودرو است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سدان خارق العاده ب ام و با چهره بسیار زیبایش این روزها در بازار خودروهای لوکس جایگاه والایی دارد و کمتر خودرویی می‌تواند با آن رقابت کند اما این نکته برای ب ام و راضی کننده نیست چرا که تصمیم به بهبود این خودرو گرفته است.

در جدیدترین تصاویر لو رفته از سری ۷ می‌توان استتارهایی را بروی قسمت کاپوت، جلو پنجره، سپرجلو و عقب مشاهده کرد. این نوع استتار نشان می‌دهد که درب‌های خودرو تغییری ندارد اما به احتمال فراوان سپر و کاپوت با تغییراتی همراه خواهد بود. در قسمت عقب خودرو نیز به نظر فضای کنار چراغ‌ها کمی تغییر کرده و البته پایین سپر عقب نیز بیشتر زاویه به خود گرفته است.



این تصاویر تغییرات داخلی خودرو را نشان نمی‌دهند اما می‌توان حدس زد که ب ام و از این فرصت برای بهبود فضای داخلی و همچنین استفاده از آخرین و به‌روزترین تکنولوژی‌ها استفاده خواهد کرد. برای مثال احتمال کمی برای وجود سیستم‌های خودران در این نمونه به‌روز شده است.



تغییر کردن موتور و سیستم پیشران خودرو کمی دور از تصور است اما می‌توان احتمال تغییرات کوچک در قدرت موتور را داد. ب ام و ممکن است با تغییر دادن ظاهری کمی هم قدرت به این خودروی جدید اضافه کند. هنوز زمان مشخصی برای رونمایی از این مدل وجود ندارد اما اگر تغییرات در داخل و موتور خودرو اعمال شود می‌توان زمان رونمایی را ابتدای سال آینده میلادی دانست.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار