کد خبر : ۶۰۰۳۹
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
نیسان ترا به زودی از سوی مانیان خودرو ، به عنوان یکی از زیر مجموعه های پرشیا خودرو مونتاژ و روانه بازار خواهد شد.
به گزارش خودروکار - نیسان ترا (NissanTerra) مانیان خودرو، یک SUV دو دیفرانسیل و شاسی مستقل است که در چین و توسط شرکت جوینت ونچر ژنگژو-نیسان به تولید می‌رسد.
این خودرو با طول ۴,۸۸۲ میلی‌متر ، ۱,۸۵۰ میلی‌متر عرض، ۱,۸۳۵ میلی‌متر ارتفاع و فاصله محوری ۲,۸۵۰ میلی‌متری یک شاسی بزرگ به شمار می رود.
نیسان ترا با یک پیشرانه دو لیتری توربو ساهت میتسوبیشی به بازار ایران عرضه خواهد شد که با کد فنی 4K31 شناخته شده و علاوه بر بهره‌وری از سیستم توربوشارژر از سیستم پاشش مستقیم سوخت نیز بهره‌مند است. پیشرانه مذکور، قادر است تا 220 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور را از طریق یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ساخت ZF به محور جلو و عقب منتقل کند.
حالت‌های نرمال، اسپرت، برف، شن، گل و لای، اقتصادی و حالت یکپارچه اتوماتیک از جمله حالت هایی است که برای رانندگی این خودرو انتخاب شده است.

در کاتالوگ محصولی که به تازگی از سوی مانیان خودرو منتشر و لیست تجهیزات ایمنی و رفاهی آن اعلام شده، قرار اس نیسان ترا  یکی از لوکس‌ترین SUV های مونتاژی بازار ایران باشد و در همین راستا، از امکانات متنوعی مثل فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، سیستم استارت-استاپ، اتوهلد، کروز کنترل، چراغ‌های روشنایی روز LED، چراغ‌های تمام ال ای دی عقب، سیستم تهویه اتوماتیک با دریچه تهویه عقب، صندلی شش حالته برقی راننده، صندلی چهار حالته برقی شاگرد، گرمکن صندلی های جلو، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، هفت کیسه‌ هوای ۱۱ نقطه ای (راننده و سرنشین، جانبی، پرده ای و ایربگ زانویی راننده)، رادار هشدار رانندگی بین خطوط، رادار نقطه کور، سیستم کنترل کشش و پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، دوربین ۳۶۰ درجه و سیستم پایش میزان فشار باد لاستیک (TPMS) بهره می‌برد.
برچسب ها: نیسان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران