کد خبر : ۵۹۸۱۵
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک از ثبت ۳۴۰ میلیون تردد جاده ای خبر داد و گفت: مازندران بیشترین مقصد مسافران نوروزی است.
به گزارش خودروکار -سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک گفت: از ۲۴ اسفند ۴۵۲ فقره تصادف فوتی ۱۱ هزار و ۶۰۰ تصادف جرحی در جاده‌های کشور ثبت شده است.

وی افزود: وضعیت کلی تردد از ابتدای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا به امروز ۳۴۰ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شد که به حدود ۲۶ میلیون تردد روزانه رسیده و بیشترین آمار ترددها مربوط به روز ۷ فروردین و۲۹ اسفند بوده است.

سرهنگ شیرانی گفت: حجم انباشت و بیشترین مقصد مسافران نوروزی استان مازندران بوده که در حال حاضر ۳۲۰ هزار خودرو مسافران در این استان وجود دارد و ۲۱۵ هزار خودرو در استان گیلان و حدود ۱۰۰ هزار در خراسان وجود دارد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش دارد که بیشترین کاهش مربوط به ایام بارندگی‌ها و شرایط نامساعد جوی بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک گفت: همچنین در استان‌های شمال غربی کشور آذربایجان غربی و شرفی اردبیل و کردستان بارش باران و در ارتفاعات برف پیش بینی شده است و رانندگان حتماً باید آمادگی لازم برای تردد در این شرایط را داشته باشند.

برچسب ها: پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران