کد خبر : ۵۹۶۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از توقیف ۲۰۵۶۷ دستگاه خودروی حادثه ساز خبر داد.
به گزارش خودروکار - سرهنگ فیروز کشیر، در خصوص آمار اعمال قانون پلیس نامحسوس در شهر تهران، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یعنی آمار (۱۱ ماهه) تیم‌های پلیس نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ حدود ۱۷۶۳۳ دستگاه خودرو توقیف ساعتی کرده‌اند.

وی افزود: در برخی مواقع رانندگان به صورت ناخواسته دست به تخلف می‌زنند که در طرح جدیدی که توسط پلیس راهور تهران بزرگ انجام می‌شود به سوابق و نوع گفتمان، برخورد و رفتار با او برخورد و خودروی وی توقیف ساعتی می‌شود.

سرهنگ کشیر مطرح کرد: می‌خواهیم به راننده متخلف این آموزش را بدهیم که شمایی که در حال تردد با وسیله نقلیه هستی و حرکات مخاطره‌آمیز انجام می‌دهید، اگر پلیس وسیله نقلیه شما را به پارکینگ منتقل نمایند واقعاً به درد سر می‌افتید و مشکلات زیادی را برای شما به وجود می‌آورد. به همین منظور همکاران بنده طرح توقیف ساعتی را انجام می‌دهند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در یازده ماهه سال جاری با ۲۰۵۶۷ دستگاه خودروی متخلفی که رفتار آنان مخاطره‌آمیز بوده برخورد و به پارکینگ منتقل شده‌اند.

سرهنگ کشیر افزود: این رانندگان نظم و ایمنی و آرامش را از دیگر رانندگان و شهروندان گرفته و جان خود و دیگران را به مخاطره انداخته که پلیس نامحسوس به جد با این تخلفات برخورد دارد.
برچسب ها: پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران