کد خبر : ۵۸۵۸۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
نخستین نشست خبری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران با نام اتو اکسپو تهران برگزار شد.
به گزارش خودروکار - پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران نام دارد قرار است در 7 روز از 9 تا 15 بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شود که روز نخست این نمایشگاه به صورت اختصاصی به خبرنگاران برای پوشش مناسب اخبار و محصولات جدید خودروسازان تعلق دارد
و 6 روز باقی مانده برای بازدیدکنندگان عمومی و علاقه‌مندان به خودرو خواهد بود.

در این نشست خبری مریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین، امید نجبا رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه، عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی آفتاب و جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس به عنوان مهمان حضور داشتند.

به گفته شفیعی، قرار است کانون ایران نوین  با استفاده از تجربیات قبلی خود در برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در ایران و خارج از ایران شرایطی را فراهم کند تا کیفیت برگزاری نمایشگاه برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان مطلوب و فراتر از دوره‌های قبلی باشد.

همچنین این کانون قرار است برنامه‌های ویژه، خلاقانه و نوآورانه‌‌ای مانند انواع تست درایوها، نشست‌ها و پنل‌های مختلف را در نظر بگیرد. به گفته نجبا، رئیس ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران در طراحی لوگو اتو اکسپو تهران 1402 از پنج رنگ مختلف استفاده شده که نشان دهنده 5 بخش مجزا در این نمایشگاه است.

وی افزود: حتی برندهایی که تاکنون خبری از واردات محصولات آن ها به ایران نبوده نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که می توان گفت برخلاف تمامی نمایشگاه‌های برگزار شده در سال‌های اخیر، نمایشگاه تهران ۱۴۰۲ محدود به خودروهای تکراری چینی نخواهد بود.
همچنین قرار است هر روز از نمایشگاه خودرو امسال یک نام خاص و مشخص (مانند روز حفاظت از محیط زیست و کیفیت) داشته باشد و در آن روز نشست‌ها و پنل‌های مختلف و مرتبط با آن موضوع برگزار شود. تاکنون فهرست دقیق و کاملی از شرکت‌های خودروساز، مونتاژ کاران، واردکنندگان و صنایع وابسته که در این نمایشگاه شرکت کردند منتشر نشده است اما آن‌ طور که پیدا است بیشتر خودروسازان و حتی شرکت‌های واردکننده خودرو و همچنین شرکت‌های فعال وابسته به صنعت خودرو حضور خواهند داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران