کد خبر : ۱۹۱۳۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
وزیر اطلاع رسانی پاکستان با اشاره به خرید خودروهای اضافی لوکس توسط دولت‌های قبلی اعلام کرد: تمام این ماشین‌ها به مزایده گذاشته خواهد شد.
به گزارش خودروکار، «فواد چوهدری» وزیر اطلاع رسانی پاکستان اعلام کرد: تمام خودروهای اضافی و لوکسی که توسط دولت های قبلی خریداری شده بودند از طریق مزایده فروخته خواهند شد.

او تصریح کرد: ما از کارشناسان و افراد صاحب نظر کمک خواهیم گرفت تا مشکل برق و حوزه های اقتصادی را حل نمائیم.

فواد چوهدری اضافه کرد: سبک زندگی شاهانه از بین سیاستمداران پاکستانی رخت برخواهد بست و آنها نیز مانند مردم عادی زندگی می کنند.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف گفت: سخنان عمران خان از صمیم قلبش بیان شد و هیچکس برای او متن سخنرانی ننوشت به همین دلیل با استقبال زیاد مردم همراه شد.

وزیر اطلاع رسانی پاکستان ضمن انتقاد از عملکرد حزب نواز گفت: آنها در دوران حکومت خود به بهانه های مختلف خودروهای لوکس خریداری کرده و هزینه آن را به مردم پاکستان تحمیل کردند ما در تلاشیم تا این هزینه ها را به خزانه ملی برگردانیم.

او افزود: ما برای پرداخت بدهی های فروان خارجی که داریم از تمام وزارت خانه ها خواسته ایم مخارج خود را به حداقل برسانند.

این سیاستمدار برجسته پاکستانی تاکید کرد: ما برای حل مشکلات اقتصادی کشور طبق خواسته عمران خان از پاکستانی های مقیم خارج کشور نیز کمک خواهیم گرفت.

گفتنی است حکومت حزب تحریک انصاف از روز گذشته به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده و قرار از ظرف مدت 100 روز تحولات مهمی را در پاکستان ایجاد کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران