حضور سبز «دو چرخ‎ ها» در نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری + تصاویر
کد خبر: ۱۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
گزارش «خودروکار» از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات شهری تهران(8)؛

حضور سبز «دو چرخ‎ ها» در نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری + تصاویر

موتورسیکلت و دوچرخه های برقی به عنوان محصولات دوستدار محیط زیست در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات شهری به نمایش گذاشته شده اند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در حالی در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است که برخی شرکت ها با محصولات دو چرخ خود شامل موتورسیکلت و دوچرخه های برقی در این گردهمایی حضور به هم رسانده اند. از شرکت هایی که در غرفه خود محصولات برقی به نمایش گذاشته اند می توان  به  « ایدکو» و «اروند موتور پاک» اشاره کرد.

شرکت توسعه صنایع خودرو ایدکو سایپا در غرفه‎ای اختصاصی نخستین موتورسیکلت‎های تمام برقی تولید خود را در معرض دید گذاشته است.



دو مدل Beauty 3000  و Libo 3000 از وزنی 110 کیلوگرمی و  به ترتیب از بیشینه سرعت 65 و 60 کیلومتر بر  ساعت برخوردارند. این دو محصول ظرف 2.5 ساعت شارژ می شوند و می توانند مسافتی 110 کیلومتر را طی کنند.



ایدکو یک مدل قدرتمندتر با نام PUMA 6000 را نیز در غرفه خود به نمایش گذاشته است که با وزن 172 کیلوگرمی، ظرف 3 ساعت شارژ می شود و با بیشینه سرعت 120 کیلومتر بر ساعت می توان مسیری 134 کیلومتری را بپیماید.



همچنین شرکت اروند موتور پاک در غرفه های پراکنده، محصولاتی همچون موتورسیکلت و دو چرخه های برقی خود را به نمایش گذاشته است.




گفتنی است، پانزدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری تهران درمحل نمایشگاه بین المللی از تاریخ 3 تا 6 دی ماه از ساعت 9 الی 17 میزبان بازدیدکنندگان است.




انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار