کد خبر : ۱۰۳۴۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
شاید کمتر کسی را بتوان در جهان پیدا کرد که با راننده افسانه‌ای مسابقات فرمول یک یعنی مایکل شوماخر آشنایی نداشته باشد. او چندین سال برای تیم فراری مسابقه داد و رکوردهای بسیاری را جا به جا کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شوماخر در سال 2012 از دنیای رانندگی با ۷ بار عنوان قهرمانی دنیا، 91 پیروزی، 155 بار حضور روی سکو و ۱۵۶۶ امتیاز خداحافظی کرد تا نامش برای همیشه در تاریخ اتومبیلرانی دنیا ثبت شود. یکی از خودروهای بسیار خاصی که شوماخر توانست با آن قهرمان دنیا شود فراری F2001‌ بود که حالا برای فروش گذاشته شده است.

فراری F2001 به عنوان یکی از بهترین خودروهای فرمول یک در تاریخ شناخته می‌شود که در سال 2001 توانست دو جایزه بزرگ بین المللی را به دست بیاورد و ماه دیگر در یک مزایده به فروش خواهد رفت. این خودرو به خاطر معروفیت بالای خود می‌تواند قیمت بسیار زیادی هم داشته باشد.



البته خریدار این فراری از دیگر مزایای آن نیز می‌تواند استفاده کند برای مثال این افسانه فرمول یک هنوز به خوبی کار می‌کند و می‌توان از آن در پیست مخصوص استفاده کرد. درضمن فراری یک سانس اختصاصی در پیست مخصوص خودش نیز برای رانندگی در اختیار خریدار قرار خواهد داد. این خودرو قبل از به فروش رسیدن در مزایده در سالگرد ۷۰ سالگی فراری که در نیویورک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

هنوز قیمت مشخصی برای این خودرو اعلام نشده اما کارشناسان حراجی اعتقاد دارند قیمت آن می‌تواند به ۴ میلیون دلار یا بیشتر هم برسد که مبلغی بسیار هنگفت خواهد بود.



مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران