کد خبر: ۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛

رجز خوانی یاماها برای رقبا با مدل‌های جدید X-MAX

یاماها موتورسیکلت اسکوتر جدیدی با ظرفیت موتور 400 سی سی را روانه بازار می‌کند تا به همراه مدل X-MAX 300 به رقابت با دیگر اسکوتر سازان مطرح بپردازد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت یاماها در تابستان امسال مدلی جدید تحت عنوان x-max 400 را روانه بازار می‌کند. البته این موتور سیکلت اسکوتر جدید پس از دیگر محصول جدید این شرکت یعنی  X-Max 300 روانه بازار می‌شود و به عبارت دیگر فرآیند تست، تولید و فروش مدل X-Max 300 اندکی جلوتر از مدل 400 سی سی است و علاقه مندان به این سبک، موتور سیکلت‌ها ابتدا مدل 300 سی سی را در فروشگاه‌های موتورسیکلت مشاهده خواهند کرد.



مدل x-max 400 از پیشرانه 400 سی سی تک سیلندر مجهز به سیستم خنک کننده بهره می‌برد و از تابع استانداردهای یورو 4 ساخته شده است. این موتور سیکلت به لطف پیشرانه 400 سی سی خود دارای قدرت 33 اسب بخاری و گشتاوری 35 نیوتون متری است.

البته بر خلاف مدل 300 سی سی هنوز اخباری پیرامون استفاده از سیستم جدید و بهینه BlueCore که توانسته است گام بلندی در تولید نسل جدید موتور‌های پاک و کم آلاینده بردارد، در مدل x-max 400 منتشر نشده است.

شرکت یاماها هنوز جزئیاتی از قیمت و زمان ورود این مدل به بازار منتشر نکرده اما مدل X-Max دارای قیمت پایه 10 هزار دلاری است.










مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otopark.com
انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار