کد خبر: ۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
آمار جدید رسید

اعلام سطح کیفی خودروهای داخلی

جدیدترین آمار کیفی خودروهای داخلی در حالی اعلام شد که طبق آن، مزدا3،سراتو،هایما،پارس تندر و تیبای معمولی، در صدر گروه های قیمتی خود قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار خودروکار،بر اساس گزارش اعلامی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروهای داخلی تولید مرداد ماه امسال، در پنج دسته قیمتی زیر 25 میلیون تومان، 25 تا 50 میلیون، 50 تا 75 میلیون، 75 تا 100 و بالای 100 میلیون دسته بندی و اعضای هر گروه بر اساس امتیازات کیفی کسب شده، رده بندی شده اند.

در این بین،در دسته زیر 25 میلیونی ها، سه خودرو تیبا، پراید 131 و پراید 132 رده های اول تا سوم را به دست آورده اند. سایر اعضای این گروه را پراید 111 و پراید پارس خودرو تشکیل می دهند.

در گروه 25 تا 50 میلیونی ها اما رتبه های برتر به تندر-90 ها رسیده و پشت سرشان محصولاتی مانند رانا،ام وی ام 315، پژو 206، سمند و پارس به چشم می آیند.

در دسته 50 تا 75 میلیون تومانی ها اما شاسی بلند مونتاژی و چینی ایران خودرو یعنی هایما توانسته بهترین کیفیت را نصیب خود کرده و بالاتر از رقبای هموطنش یعنی جک،برلیانس،آریو، ام وی ام و لیفان بایستد.

اما گروه خودروهای 75 تا 100 میلیون تومان داخلی، کیا سراتو را به عنوان صدرنشین به خود می بیند و این در حالی است که این گروه به جز سراتو تنها دو عضو دیگر یعنی تیگوی چری و جک شاسی بلند را در خود جای داده است.

در نهایت گروه خودروهای بالای 100 میلیون تومان نیز فقط یک عضو دارد و آن، مزدا3، محصول مونتاژی و ژاپنی گروه بهمن است.

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار