کد خبر: ۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

رشد فوق العاده 26 امتیازی یک شرکت در خدمات پس ازفروش

شرکت سایپا یدک در افزایش رشد امتیازات رضایت مشتریان از شرکت‌های دیگر ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ایساکو پیشی گرفت.
به گزارش خودروکار، بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت سایپا، در سه ماهه چهارم سال ۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل 26 امتیاز افزایش یافت که این میزان بالاترین درصد رشد در بین شرکتهای داخلی است.

تمرکز شرکتهای خدمات پس از فروش شرکتهای تولید کننده داخلی و وارد کننده در ارتقاء رضایت مندی مشتریان در چند سال اخیر موجب حرکت سازنده و رو به رشد این شرکتها برای رقابت در این زمینه گردیده است.

در بین شرکت‌های وارد کننده نیز شرکت معین موتور ارائه دهنده خدمات پس از فروش به برند پورشه بالاترین میزان رشد و امتیاز را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است این موفقیت سایپایدک بالاترین درصد رشد در رضایتمندی مشتریان در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش و عامل مثبتی درجهت رشد 2.9% این شاخص در صنعت خودرو در سال 95 بوده است.

میزان ارتقاء رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده خودرو؛




انتهای پیام/


روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار