کد خبر: ۶۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹
نمایشگاه خودرو مشهد/ ۴ 

نمایش پرقدرت سامورایی ها در غرفه آرین/ گروه آرین با سبد کامل محصولات به مشهد رفت

گروه آرین از جمله شرکت هایی بود که نه تنها با سبد کاملی از محصولات خود در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حضور یافت، بلکه تازه واردان این شرکت را نیز در معرض نمایش قرار داد.

به گزارش خبرنگار خودروکار، گروه آرین که به تازگی به دنبال بازگشت به جایگاه پیشین خود است در نظر دارد همانند سال های گذشته اقدام به واردات میتسوبیشی کند از این رو آرین موتور این وظیفه را برعهده گرفته است.

از این رو آرین موتور در نمایشگاه مشهد با چهار دستگاه میتسوبیشی که شامل دو تیپ مختلف میتسوبیشی ASX و همینطور دو تیپ مختلف از میتسوبیشی اوتلندر بود، حاضر شد. 

نمایش پرقدرت سامورایی ها در غرفه آرین/ گروه آرین با سبد کامل محصولات به مشهد رفت

میتسوبیشی اوتلندر که یکی از محبوب ترین و پرفروشترین خودروها به شمار می رود پیش از این نیز با دو نسل مختلف در ایران حضور داشت.

این خودرو یک کراس اوور سایز متوسط بوده که ویژگی های جوان پسندانه در طراحی آن دیده می شود. میتسوبیشی اوتلندر که قرار است از سوی آرین موتور عرضه شود در دو نسخه مختلف 5 نفر و 7 نفره وارد بازار خواهد شد.

هنوز از امکانات فنی و ایمنی اوتلندری که قرار است در بازار ایران عرضه شود، اطلاعاتی در دست نیست اما به گفته مسئولان آرین‌موتور، اوتلندر هیبرید در یکی از کاملترین۸ و پر توان ترین پکیج های ممکن وارد خواهد شد.

نمایش پرقدرت سامورایی ها در غرفه آرین/ گروه آرین با سبد کامل محصولات به مشهد رفت

لاماری ایما محصولی که آرین پارس موتور با آن شناخته می شود نیز یکی از محصولات پروپا قرصی است که در همه نمایشگاه ها حضور دارد. نمایشگاه مشهد نیز این بار میزبان لاماری ایمای بنزینی و هیبریدی بود با این تفاوت که امکان تست خودروی لاماری هیبریدی برای همگان فراهم شد تا نوید بخش عرضه این خودرو به بازار در آینده نردیک باشد. 

لاماری ایمای هیبرید از یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربو با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (TGDI) بهره می برد. این موتور توانایی تولید ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. در کنار این موتور یک موتور برقی با قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر قراردارد. 

نمایش پرقدرت سامورایی ها در غرفه آرین/ گروه آرین با سبد کامل محصولات به مشهد رفت

آرین دیزل نیز با محصولات شک موتو به نمایشگاه مشهد آمد. اين شركت علاوه بر نمايش محصولات متنوع خود که شامل کامیون های باری، کمپرسی و کشنده است، امكان تست درايو را براى علاقمندان به رانندگى با كشنده اين برند در نمايشگاه مشهد فراهم کرده است.

آرين ديزل همچنين امكان شرايط فروش محصولات خود با تسهيلات ويژه را هم مهيا كرده  است. بدين ترتيب خريداران مى توانند با دريافت وام ٣٥ ميليارد تومانى و بازپرداخت ٦٠ ماهه اقدام به خريد محصولات شك موتو كنند. 

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار