کد خبر: ۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹

نگاهی کوتاه به وضعیت بازار سرمایه امروز

امروز شاهد معاملات نسبتا خوب و اکثرا در درصدهای مثبت نسبت به روز کاری قبل در گروه خودرو و قطعات ساخت بودیم. این گروه در بازار امروز براساس جو خرید ،جایگاه اول در کل گروه های بازار قرار گرفت و همچنین جایگاه دوم در تاثیر مثبت بر شاخص را در میان روه های بازار سرمایه به خود اختصاص داد.
به گززارش خودروکار، در گروه خودرو و قطعات ساخت،امروز شاهد معاملات نسبتا خوب و اکثرا در درصدهای مثبت نسبت به روز کاری قبل در این گروه بودیم.

این گروه در بازار امروز  براساس جو خرید ،جایگاه اول در کل گروه های بازار قرار گرفت و همچنین جایگاه دوم در تاثیر مثبت بر شاخص را در میان روه های بازار سرمایه به خود اختصاص داد. ۱۸ شرکت از ۳۲ نماد قابل معامله با افزایش قیمت و نماد ۱۴ شرکت با کاهش قیمت به کار خود پایان دادند.

صف های  خرید متعلق به سهام شرکت های  آهنگری تراکتورسازی ایران،چرخشگر،تولیدمحور خودرو،موتورسازات تراکتورسازی ایران،کمک فنرایند امین،صنایع ریخته گری ایران و ریخته گری تراکتورسازی ایران و در مقابل صف های فروش متعلق به شرکت های فنرسازی خاور و سازه پویش بود.

بیشترین حجم معاملات این گروه را شرکت های سایپا و آهنگری تراکتورسازی ایران به ترتیب با بیش از ۸۶ و ۱۹ میلیون سهم به خود اختصاص دادند.

 بیشترین ارزش معاملات در این گروه متعلق به شرکت های سایپا و خودرو به ترتیب با بیش از ۹۷ و ۵۷ میلیارد ریال می باشد.میانگین درصد قیمت پایانی در این گروه ۰٫۹۳مثبت و میانگین درصد آخرین قیمت نیز در این گروه ۰٫۸۱مثبت بود.



منبع: تابناک


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار